Wednesday 14 September 2011

Australia ?



Aku selalu sebut Australia. Apa ada dekat Australia ???

Macam ni ... aku sebenarnye tersangat-sangat lah teringin nak pergi sana. Sebab kat sane pemandangan laut dia pun lawa,ada banyak band-band Hc punk dari sane yang aku minat and aku boleh pergiSOUNDWAVE FESTIVAL or WARPED TOUR FESTIVAL. So aku dah buat azam nak simpan duit nak pergi sane tahun depan dengan kawan-kawan aku ( sape yang nak pergi lah ). Aku pun teringin nak merasaMOSH,CIRCLE PIT and STAGE DIVEdi fest yang ramai and bermacam-macam manusia ni. WOW !! sumpah terbaik woo ... korang tengok lah video yang aku post ni ... contoh music fest yang ada dekat Australia ..sebab aku ni gile sikit dengan fest-fest yang besar ni. Lagi satu ... kos nak pergi Australia ni tak lah mahal sangat .. sebab aku baru lepas cek tiket penerbangan kat Airasia.com . Serius kalau aku pergi Australia ... sampai mati aku tak boleh lupakan sebab aku boleh COMPLETE kan impian aku. Dekat Malaysia belum ada fest yang segila kat Australia ni .. sebab tu aku perlu TRAVEL ke negara orang and dapat KUMPUL kan PENGETAHUANtentang negara orang lain.


P/s : Doa kan aku punya impian ni terjadi :) Insyallah. Amin.