Wednesday 14 September 2011

WAITING

It almost 10 month I've been waiting for him .... :(


Seriously .. aku betul-betul sayang kat dia. Tapi aku tak boleh nak buat apa. Dah macam-macam cara aku nak buangkan perasaan ni jaoh-jaoh .. tapi balik-balik timbul semula perasaan ni. And 10 months ni jugak lah aku single .. tak nak terima orang lain sebab terlalu sayang kan dia. Sebab aku tak nak terima orang lain ? Aku tak nak main kan perasaan orang lain .. biarlah orang tu sakit sekarang jangan sakit kemudian hari ... nanti lagi teruk sakit dia. Sebab aku penah in situation ni .. bila aku couple dengan orang tu .. tapi tau-tau hati dia dekat orang lain. Serious .. ALLAH jelah tau sakit aku tu macam mane and sakit nye menunggu orang yang kita sayang tapi tak tau ending dia macam mana. Tiap-tiap malam aku selalu menangis and tak tidur pasal dia .. sebab aku rindu and sayang kan dia. Dia tak lah serapat mana dengan aku .. tapi aku sayangkan dia sebab cara dia treat aku and aku tau dia macam mana. Walaupun orang ramai kata dia PLAYGIRL ... tapi aku PEKAK kan telinga aku bila orang kata dia macam tu. Mungkin dia ada sebab bersikap macam tu ... tapi kita tak boleh nak salahkan dia macam tu je. And aku tau dia yang jenis setia pada satu .. sebab hati dia still kat EX gf dia. Aku pun tak boleh nak tipu diri aku sendiri pasal aku sayangkan dia ... sampai bila aku boleh bertahan ni ???

P/s : Aku berharap sangat-sangat ALLAH boleh bagi aku kekuatan yang secukupnya. AMIN ...

Ni lagu-lagu aku untuk dia :(