Wednesday 14 September 2011

One week

Malam ni .. malam terakhir aku dengan family aku. Sebab ? sebab dorang semua balik kuching,Sarawak my hometown. Aku sebenarnye rindu kat kampung aku jugak ... tapi apa akan daya sebab aku ada TRIAL SPM .. sampai next week. So tak kan aku nak tinggalkan satu je lagi paper ... kang tak pasal-pasal takde mark aku nanti. Aku kene berkorban untuk future aku ... walaupun nanti aku tak dapat nak hantar ayah aku kat airport Kuching masa dia nak pergi Haji :( sedih kot .. sebab bende tu happen maybe sekali dalam seumur hidup aku. Hmmmm ... so sepanjang satu minggu ni aku tak tau nak buat ape. kalau Kc boleh teman kan aku ... fuhhhh ! tak lah boring sangat aku kat rumah ni nanti. And hope so ... gaji aku cepat masuk. Nak shopping jugak .. dah lah aku tak shopping raya tahun ni.


Ni lah gambar family besar aku ( raya 2010 ) ... Maaf sebab tak dapat nak berkumpul sama masa majlis kesyukuran nanti :( 




semoga semua happy,sihat and murah rezeki selalu. Amin .